.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برپایی نمایشگاه یار مهربان در ساری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب از 13 تا 19 بهمن ماه امسال در کیلومتر هفت جاده ساری نکا برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس‌علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب از 13 تا 19 بهمن ماه امسال در کیلومتر هفت جاده ساری نکا برپا می‌شود.

وی با اشاره به برپایی 350 غرفه در نمایشگاه بزرگ کتاب، افزود: 50 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در معرض عموم نمایش داده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی با رویکرد دهه مبارک فجر در نمایشگاه کتاب مورد توجه قرار می‌گیرد از برگزاری نشست کرسی‌های آزاداندیشی در حاشیه نمایشگاه بزرگ کتاب خبر داد و افزود: برنامه نقد و بررسی کتاب همراه با پاسخ به شبهات از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه محسوب می‌شود.

ابراهیمی یادآور شد: نمایشگاه آثار بومی، فرهنگی و هنری، تجسمی و صنایع‌دستی نیز در حاشیه نمایشگاه بزرگ کتاب برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: در چهار سال اخیر تمام اهتمام ما بر این است که تازه‌ها و پرطرف‌دارترین موضوعات در حوزه نشر در نمایشگاه بزرگ کتاب به نمایش گذاشته شود.

ابراهیمی با بیان اینکه کتاب‌های با عنوان مازندران‌پژوهی در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود، گفت: قرار است مولفانی که در حوزه مازندران‌پژوهی فعالیت داشتند در این نمایشگاه مورد تجلیل قرار گیرند.

وی ادامه داد: در نمایشگاه کتاب برای تمامی سطوح سنی از جمله کودک، نوجوان، حوزوی و دانشگاهی کتاب موجود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه قرار بود مصلای ساری برای نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شود، اظهار کرد: با توجه به بازدید صورت گرفته و اینکه مصلای ساری گنجایش 160 غرفه را دارد به همین منظور این نمایشگاه در مکان سابق برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به کلنگ‌زنی زمینی در جاده خزر ساری به‌عنوان محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و نمایشگاه بزرگ کتاب، افزود: امید است هرچه سریع‌تر این محل به عنوان نمایشگاه، مورد بهره‌‌برداری برسد.

وی درباره تدوین دانش‌نامه مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار فیش آماده شده و حدود 60 میلیون تومان کتاب به‌عنوان مدخل تحقیقاتی خریداری شده و باید تیمی برای تدوین دانش‌نامه ترتیب داده‌ شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست با جوانان با رویکرد انقلاب، شب شعر و تبلیغات محیطی از جمله برنامه‌ها به‌مناسبت دهه فجر محسوب می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به وجود 986 کانون فرهنگی و هنری مساجد مازندران افزود: برای هر کانون فرهنگی و هنری نیز به‌مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌هایی تعریف شده‌ است.

وی با تاکید بر اینکه دهه مبارک فجر برای همه مردم دارای اهمیت خاصی است و باید آن را گرامی بداریم، گفت: با توجه به اینکه دشمنان از هر فرصتی برای زیر سوال بردن انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند حضور پرشور و باشکوهی در راهپیمایی روز 22 بهمن به‌عنوان تجدید میثاق مجدد داشته‌ باشیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.